წერილი ჟოზეფინას(by Lucius)


აპრილი. 1796

მე მივიღე შენი ყველა წერილი, მაგრამ არცერთ მათგანს ჩემზე ისეთი შთაბეჭდილება არ მოუხდენია როგორც ბოლოს. რამდენ ადამიანს ყვარებია ასე, შეგიძლია მითხრა?

წარმოიდგინე..

რომ ჩემი მდგომარეობა არის ბოროტი, არის ამაო, ჩემი მწუხარების გარეშე რომელიც ნათლად ანგრევს ჩემს სულს.

როგორია?! როგორია შენი გრძნობები?! მშვენიერი რომელიც წვავს ჩემს საცოდავ გულს.

ჩემო ერთადერთო და განუმეორებელო ჯოზეფინა, უშენოდ არ არსებობს ხალისი, სამყარო არის უდაბნო სადაც ვერავის გადავუშლი გულს.

შენ მოგიძღვენი ჩემი სული, ჩემს სულზე მეტი, ერთადერთი ფიქრი ხარ ჩემი ცხოვრების…

ვიცხოვრო შენთვის ეს ჩემი ცხოვრების სრულყოფილი ისტორიაა..

ვცდილობ მოვიდე ახლოს..

სულელი…..

ვერ ვხვდები რომ უფრო გშორდები. რამდენი რამ გვაშორებს ერთმანეთს…

რა დრო გავა სანამ შენ წერილს წაიკითხავ…

ეს უტყვი გამოხატვაა დატყვევებული სულის…

იქ სადაც შენ დედოფალი ხარ…

ჩემო განუმეორებელო მეუღლევ, არ ვიცი ბედი რამდენი ხნით დამაშორებს შენგან, მაგრამ თუ ეს დიდხანს გაგრძელდა იქნებ ჩემი ვაჯკაცობა აღარ ეყოს ამას.

ერთ დროს ვამაყობდი ჩემი ვაჯკაცობით, მაგრამ ზოგჯერ იღბალის შიში მიპყრობს, და თავს ვთვლი ყველაზე, ყველაზე შიშის მომგვრელ არსებად რომელსაც გრძნობა არ აქვს, რომელიც არ კრთის, რომელიც მე ვარ….

ჩემო ერთადერთო მეგობარო, რომელმაც განმისაზღვრე ბედი…

იცოდე რომ დღე როდესაც დაგკარგავ არის დღე როცა ბუნება მართმევს სიცოცხლეს…

ეხლა მაურიცე-ს პორტში ვარ, ხვალ ალბენგას-ს მივაღწევ. აქ ორი არმიაა, დაე ჭკვიანმა გაიმარჯვოს.

ნუ დარდობ, გიყვარდე როგორც შენი ორივე თვალი, მაგრამ ეს არ არის საკმარისი, როგორც საკუთარი თავი, მეტად ვიდრე საკუთარი თავი, ვიდრე საკუთარი სიცოცხლე, უფრო მეტად ვიდრე ნებისმიერი რამ.

მაპატიე, მე უკვე ვბოდავ, მე ვკარგავ ძალას…..

ყოველი კარგავს ძლიერებას როცა შენ გყვარობს…

მშვიდობით, ვიძინებ უშენოდ, დავიძინებ, ვითხოვ პატიებას…. ეს დღეები გგრძნობდი ჩემს მკლავებში, გხედავდი, მაგრამ შენ ჩემთან არ ხარ………

პ.ს. ჩემი თარგმანია და გთხოვთ ძალიან ნუ გამკიცხავთ🙂

Leave a Reply

